aSSaLaMuaLaikum... peaCe..! jeMpoT SiNngaH.., Moh TerJah...!!

Islamic Widget



Monday, July 16, 2012

LaMaRaN dari Dia BuaTku...,


ASSALAMUALAIKUM  &  SALAM SEJAHTERA.....,

      
      HIHIHI.. cam klakar jew.. kn?? Entri kali ni saya nak cerita macam mana tunang saya ABDUL HAKIM HAFIZUDDIN BIN JALALUDDIN melamar saya buat kali pertama dulu.., masih saya ingat lagi tym tu ktrg 1st tym kua dating.., g dekat2 jew pon, g KLANG PRADE je pon... hihii... maklom r 1st tym dating.. hihihi..
Nak di jadikan cerita pada 20hb NOVEMBER 2010, bersamaan hari SABTU, dia telah melamar saya di hadapan MASJID JAMIURRIDZUAN, PEKAN JERAM, 45800 JERAM, SELANGOR DARUL EHSAN..., berserta sebentuk cincin silver berukir nama saya dan nama dia.., dengan lafaz “sayang, sudikah sayang menjadi suri hidup abg?? Ibu buat anak2 abg??” lebih kurang camtu lah... hihii.. Saya punyalah diam x terkata.. adoiyaiii..., dalam x sedar saya telah menitiskan air mata di hadapan lelaki yang amat saya cintai.... begitulah proses lamaran yg di buat di hadapan masjid..
 Semoga masjid itu menjadi saksi dan tanda buat kami berdua... Pernikahan kami di jadualkan bakal berlangsung pada hujung tahun ni jika tiada sebarang aral yg melintang...., insyaallah di permudahkan hendaknya... AMIIIIIIN...  Saya begitu teruja sebenarnya... Almaklum lah banyak perkara yg ingin dilakukan... Walau apepon, tarikh yg sebenarnya biarlah menjadi rahsia dahulu ok..., 


WALLAHUALAM... (^-^)


dah baca?? (^_^) Terima kasih

2 comments:

  1. moge semua berjln dgn lancar yer dik... insyaallah.. ^_^

    ReplyDelete
    Replies
    1. harap2 macamtu lah kak, lagi 2 bulan jew lagi.., pening2..

      Delete

~..(^-^) HiDuP Mesty CeRia..~
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers
Valentine's day pumping heart
CreaTed By MieRa... kiSaH MaNusSia..-AkiEmiE..