aSSaLaMuaLaikum... peaCe..! jeMpoT SiNngaH.., Moh TerJah...!!

Islamic Widget



Wednesday, July 18, 2012

cerita hari lahir..,


ASSALAMUALAIKUM  &  SALAM SEJAHTERA.....,
Entri kali ni saya nk cerita pasal hari lahir saya.. hihi.. harini merupakan genap lah umur saya 20 tahun....,cam x percaya je saya dah besar dah.. dan x lama lagi saya akan jadi isteri org..,macam x puas je lg nk bermanje dgn ibu, ayh n adik2 yg lain..,
Hihiihii, gaya macam comel jew kan.., apelah saya ni kan.., ummm, mungkin athun depan tym besday saya,saya dah jadi mak org kot.. huuu.. (berangan sekejap), insyaallah klo dew rezeki kn..., saya berharap sgt lah klo dew rezeki saya dapat anak, kalau bleh, saya x nak anak saya lahir same bulan dgn saya atau sama bulan dgn suami saya.., saya x nak drg nati ikot panas baran kami berdua.. hohooo...
X baik kan saya ni..., tp btul jgak.., org tuwe2 yg kata.., bkn saya yg kata... insyaallah saya akan cba jadi ibu yg baik buat anak2 saya.., saya berharap sgt, x kira lelaki atau perempuam, saya harap biarlah mnjadi anak yg soleh dan solehah  dan mndgr kat ibu juga bapanya..,
Saya harap juga saya dpt mmbalas jasa ibu bapa saya.., ibu saya pernak kata..”kalau ibu dan ayah dah tuwe nnti, anak2 dah Berjaya, jgn lpekan ibu dan ayah.., bukan duit yg ibu dan ayah minta, ckup lah kamu semua adik beradik, balik kerumah selalu menjenguk kami, beri kasih sayang sama seperti ibu dan ayah telah beri pada kamu semua.., doa anak yg soleh dan solehah buat bekalan ibu dan ayah di akhirat...,”
Bila teringat kembali, hati jd pilu dan sebak.., betapa mereka menyayangi kami.., seharusnya kami sudah mampu memberikan kebahagiaan buat mereka..,
Buat ibu dan ayah.., insyaallah selagi hayat saya, selagi ada rezeki saya, akan saya korbankan segalanya buat ibu dan ayah ku..,
Tanpa ibu dan ayah x kan lahir saya ke dunia, x kan jadi saya anak yg berguna..,



WALLAHUALAM... (^-^)



dah baca?? (^_^) Terima kasih

No comments:

Post a Comment

~..(^-^) HiDuP Mesty CeRia..~
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Valentine's day pumping heart
CreaTed By MieRa... kiSaH MaNusSia..-AkiEmiE..