aSSaLaMuaLaikum... peaCe..! jeMpoT SiNngaH.., Moh TerJah...!!

Islamic Widget



Tuesday, August 28, 2012

hening.. sunyi...


ASSALAMUALAIKUM  &  SALAM SEJAHTERA.....,



Raya2  ni macam2 penyakit  datang.., aduhai... saya pon dh kna selsema n batuk ni.., tak tahan rasanya.., tapi nk buat macam mana sabar jelah.. dugaan kan?? Hihihi.., sebenarnya entri ni nk tulis pasal cerita tym raya.. huhuhuhuuh... tahun ni raya tak kemana berjalan pon, raya pertama kat rumah saya aje.., lpastu pergi ziarah kubur nenek saya (mak kepada ayah). Sedih rasa hati bila mengenangkan sudah hampir 8 tahun arwah wan pergi meninggalkan saya sekeluarga...,
Masih ku ingat tanggal 24 hb, bulan nya saya kurang pasti, kalau x silap, bulan 4 rasanya.., saya betul2terlupa, masa tu saya ada kokorikulum di sekolah,kebetulan saya balik kerumah untuk tukar baju bagi sesi petang pula, saya lihat ramai sedara mara sudah berkumpul. Dengan pantas saya menuju kea rah mereka.., ibu mendekati ku dan berkata “ wan dah meninggal, ayah pergi uruskan jenazah wan”... Terkelu sebentar saya tatkala mendengarnya..,
Mungkin sudah takdir tertulis wan pergi tanpa saya sempat berada di sisinya.., dari kecil saya membesar depan dia.., jadi saya tahu macam2 tentang dia...

WALLAHUALAM... (^-^)


dah baca?? (^_^) Terima kasih

No comments:

Post a Comment

~..(^-^) HiDuP Mesty CeRia..~
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers
Valentine's day pumping heart
CreaTed By MieRa... kiSaH MaNusSia..-AkiEmiE..