aSSaLaMuaLaikum... peaCe..! jeMpoT SiNngaH.., Moh TerJah...!!

Islamic Widget



Wednesday, April 24, 2013

SuaMiKu..,

ASSALAMUALAIKUM  &  SALAM SEJAHTERA.....,

Buat suamiku..,
kadangkala aku terleka,
kadangkala aku berduka,
namun dirimu....,
terlalu sabar bersamaku,
suamiku...,
andai bisa ku undur masa ini,
aku akan lebih menghargaimu...,
kerana aku berdosa padamu...,
suamiku...,
maaf andai kata2 ku menghiris hatimu..,
ku tahu kata2 ini lebih bisa dari belati..,
namun dirimu...,
telan bagai tiada apa yang berlaku...,
suamiku...,
pergimu mencari rezeki,
dengan langkah yg penuh semangat,
untuk mencari nafkah demi sesuap nasi buat isterimu..
suamiku...,
andai pernah terdetik perasaan marahmu...,
ku tahu kau cuba menhan nya..
mencuba dari melemparkan kemarahan itu buatku..,
suamiku...,
selama mana pun aku bersuara
berleter, marah,
kau tetap senyum padaku...
suamiku...,
tanpamu, aku tak tahu bagaimanakah hidup ku...
tanpamu, hilang sudah tempat ku bermanja...
tanpamu, hilanglah daku teman berbicara...
tanpamu, kelak kelam hari2 ceria ku...
suamiku...,
maaf atas segala dosa2 ku..,
kini kusedar,
tanpamu,
siapalah aku saat ini...
kusedar jua...,
syurga buatku ..
adalah datangnya dari 
segala sikap ku..,
buatmu...
suamiku........



WALLAHUALAM... (^-^)


dah baca?? (^_^) Terima kasih

No comments:

Post a Comment

~..(^-^) HiDuP Mesty CeRia..~
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers
Valentine's day pumping heart
CreaTed By MieRa... kiSaH MaNusSia..-AkiEmiE..