aSSaLaMuaLaikum... peaCe..! jeMpoT SiNngaH.., Moh TerJah...!!

Islamic Widget



Tuesday, March 12, 2013

rumpai laut n blah...blah....


ASSALAMUALAIKUM  &  SALAM SEJAHTERA.....,

Entri kali ni sy nak cerita pasal rumpai laut...
Mesty adew antara korang yg x pernah tgok rupa dy...,
meh tgok bawah ni...


  • ni pic untuk rumpai laut Gred AAA...

warne purple...






ni plak rumpai laut gred AA..
warne dia kuning...






cam new??? mula2 dulu sy pon geli gak tgok...
tp sekarang dah jadi macam rutin harian plak makan rumpai laut ni...
setiap pagi sebelum berus gigi, waktu perut kosong sesuai minum rumpai laut ni
bersama jus....(epal/limau/roselle/limau kasturi) tanpa gula..
memang sedap lah....
sy selalu mak mertua buatkan.. lalalla..
mertua sy guna jus roselle HPA... 


+



rumpai laut yg dah di rebus tu dalam 2 - 3 sudu...

so jadilah jus...
nyam..nyam...

malam sebelum tido dan pastikan perut kosong...
hasil nya, badan yg kendur boleh jadi gebu u...
hahahhahahaha...
ni serius x tipu....
lpastu rumpai laut yg dh siap di rebus tu pon boleh di buat masker... 
meh terjah bawah ni...,



hasilnya, jerawat baru tumbuh akan cepat mengecut....
lepastu parut jerawat insyaallah akan pudar sedikit demi sedikit....
tp pastikan di lakukan secra consistant lah yew..... hhihihihii...
ok.. selamat mencuba...
kalau nak order, boleh order kat sy taw... sy pon adew jual sabon ...
hah ni lew dia sabon nya....
cer klik sikit kalau nak nengok...



beli jgn x beli....
ini semua poyo..... lalalalalla
selamat mencuba sahabat sekalian...

WALLAHUALAM... (^-^)


dah baca?? (^_^) Terima kasih

No comments:

Post a Comment

~..(^-^) HiDuP Mesty CeRia..~
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Valentine's day pumping heart
CreaTed By MieRa... kiSaH MaNusSia..-AkiEmiE..