aSSaLaMuaLaikum... peaCe..! jeMpoT SiNngaH.., Moh TerJah...!!

Islamic Widget



Monday, December 10, 2012

perkahwinan ku....

Assalamualaikum.......


di kesempatan  yg ade ni saya just nak bagitahu yg saya dah bertukar status,
dari single to married..
macam x percaya je yg saya dah berkahwen...
 org kata kalau dah jodoh x kemana..
ni lah akhirnya satu penantian yg akhirnya membuahkan hasil
yg cukop2 manis untuk di kenang..... 
bak kata suami saya..
kalau lah tahu kahwen ni seronok,
 dah lama abg kahwen gn ayang...
bukan penyeksaan ok...
ramai yg beragapan
berkahwen ini akan mendatangkan kesusahan,
lebih2 lagi bg pasangan muda macam kami.., tapi..,
 berkahwen masa muda ni lah,
dapat membantu kita meningkatkan tarag hidup kita 
di samping dapta membatu kita menyimpan wang.....
ummm...
oklah sampai sini ajelah yg mampu saya coretkan buat entri  saya kali ini..
 insyaallah kalau ade masa kita berjumpa lagi di blog ini ok....



Wallahualam.... (^_^)





dah baca?? (^_^) Terima kasih

2 comments:

  1. kau kannn., tak cerita pun kat aku mcmana kau jumpa hubby kau. haha bila la nk story panjang kat aku nih

    ReplyDelete
    Replies
    1. HAHAHAH... nty2 klo dew mase kita story2 lah ...

      Delete

~..(^-^) HiDuP Mesty CeRia..~
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers
Valentine's day pumping heart
CreaTed By MieRa... kiSaH MaNusSia..-AkiEmiE..