aSSaLaMuaLaikum... peaCe..! jeMpoT SiNngaH.., Moh TerJah...!!

Islamic Widget



Sunday, October 21, 2012

Persiapan perkahwinan(2)


ASSALAMUALAIKUM  &  SALAM SEJAHTERA.....,


       Entri kalini adalah berkaitan persiapan perkahwinan... hihihi... Masa amat mencemburui sy..., sy rsa macam lama je lagi majlis perkahwinan sy..., sedar x sedar tggl lagi sebulan je majlis perkahwinan sy dgn tunang tercinta sy.;, hihihi..,
       Fikir2 balik rasa macam x sabar pulak.., dalam masa yg sama, pening sgt2..., banyak lagi perkara yg  belum di setelkan lg..., sy takut x sempat jew...,  Almaklumlah..,perlahwinan hanya 1x je seumur hidup sy.., mesty lah sy nak kannyg terbaik buat majlis perkahwinan sy.., betul x??
       Perasaan sym mg amatlah berdebar2.., x tahu sy nak katakana bagaimana.., bila tetiba gementar tu dtg, sy jadi macam x tentu arah aje.. ahahahhaah.., cam klakar pon ade kan.., Tapi bila di Tanya org yyg lebih berusia drg kata mmg macamtulah persaan bakal raja sehari..., hiihihi
       Persediaan bukan sari segi perancagan majlis sahaja.., sy perlu juga bersedia dari segi fizikal dan mental..., Nak pergi buat Facial pon x sempat2 lg..., x tahu lah dapat ke x pergi buat facial nanti.., hihihiih
       Oklah sy rsa ckup jew lah sampai sini.., x perlu cerita panjang2..., bila2 nanti kalau ade cerita best..., sy cerita lg ok...


WALLAHUALAM... (^-^)


dah baca?? (^_^) Terima kasih

3 comments:

  1. salam, semuga semuanya nanti berjalan lancar..insyaAllah..

    ReplyDelete
    Replies
    1. noraziz.., wasalam.., harap macamtulah... risau dah ni..., dah dekat dh tarikh majlis..

      Delete

~..(^-^) HiDuP Mesty CeRia..~
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Valentine's day pumping heart
CreaTed By MieRa... kiSaH MaNusSia..-AkiEmiE..